قیمت سی چنل

از جمله عوامل مهم در تعیین قیمت سی چنل متریال اصلی و یا فلز به کار رفته در آن است.گزینه دوم و مهم دیگر در تعیین قیمت سی چنل، گالوانیزه سرد یا گرم بودن آن می باشد. ابعاد و ضخامت سی ریل نیز از دیگر عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت آن محسوب می‌شود، که به طور کلی قیمت سی چنل گالوانیزه گرم قبل از ارسال به خریدار سنجیده می‌شود. به نحوی که سی چنل گرم مجدد از لحاظ کیفی و کمی مورد بررسی قرار می‌گیرد، تا استقامت و مقاومت آن کاملاً مطابق با درخواست مشتری صورت گرفته باشد. و در نهایت پس از کنترل نهایی مقدار روی به کار رفته و وزن تقریبی بر اساس قیمت روز محاسبه و قیمت سی چنل تخمین زده می شود.

قیمت سی چنل گالوازیزه سرد و گرم

سی چنل گالوانیزه

نگهداری و مدیریت کابل‌های فولادی، لوله‌های آب و فاضلاب توسط اجزای مهمی چون: سی چنل صورت می‌پذیرد. از آنجایی که سی چنل گالوانیزه برق ساختاری شبیه به ریل دارد با نام سی ریل نیز معروف است. در مدیریت سیستم برق ساختمان‌ها سی چنل‌ها همچون یک براکت نگهدارنده، سینی کابل را پشتیبانی می‌کنند.

کاربرد اصلی سی چنل یا سی ژل را می‌توان در تاسیسات مراکز خرید، ساختمانها، مدیریت و نظم بست‌های سینی کابل، محافظت از سیم و کابل‌ها در سیستم‌های برق کشی و نگهداری و پشتیبانی از تجهیزات پزشکی در بیمارستان‌ها خلاصه کرد. و حتی می‌توان اضافه کرد که سی چنل به دلیل تحمل بالا در مقابل فشارهای عمودی کاربرد بسیار بالایی در جهت انتقال و عبور تاسیساتی چون: کابل و لوله‌های اتصال دارد.

تولید کننده سی چنل

گروه صنعتی کرمان نیرو تولیدکننده چنل گرم و سرد با بیش از ۶ سال سابقه تولید برای پروژه‌های سراسر کشور با بالاترین کیفیت، در بازار تهران مشغول به فعالیت است. این گروه صنعتی تولیدی با استفاده از دستگاه‌های پیشرفته و متخصصین با تجربه تمام تلاش خود را جهت تولید محصولات با کیفیت و رضایتمندی مشتریان خود به کار گرفته است.

تولید کننده سی چنل کارگاه کرمان نیرو

تولید کننده سی چنل

خرید سی چنل

امروزه با پیشرفت تکنولوژی خریدها بسیار آسان و راحت شده است؛ به نحوی که حتی برای خرید سی چنل و ریل و بست چنگالی نیز می‌توان به دو صورت حضوری و غیرحضوری اقدام نمود. در روش غیر حضوری می‌توان با مراجعه به وب‌سایت کرمان نیرو و برقراری تماس تلفنی سفارش خود را ثبت کرد و بدون اتلاف وقت خرید خود را نهایی نمود. کرمان نیرو با ارائه مشاوره قبل از خرید کمک شایانی به انتخاب بهتر در امر خرید سی چنل و سایر محصولات خود می‌کند.

سی چنل گالوانیزه سرد و گرم

سی چنل غالباً از جنس و متریال پایه فولاد ساخته می‌شود؛ که متناسب با ماندگاری و دوام در شرایط محیطی و فشار، روکش و یا گالوانیزه می‌شود. از این رو ، روکش سی چنل‌ها به دو روش سرد و گرم صورت می‌پذیرد.

در نوع گالوانیزه سرد فرآیند تولید روکش با قرار گرفتن فلز پایه سی چنل درون محلول نمک روی و آب و یا نمک روی و اسید آغاز خواهد شد. که پس از یک سری فرآیندها، آلیاژی براق و نازک روی سطح فلز ایجاد می‌گردد.

سی چنل گالوانیزه سرد به دلیل روکش نازکی که دارد مقاومت کمتری نسبت به رطوبت و دما داشته و غالباً در محیط‌هایی که شرایط دمای بالا همراه با رطوبت فراوان دارند استفاده نمی‌گردد.

اما گالوانیزه گرم بر خلاف فرآیند ایجاد در روکش گالوانیزه سرد، فلز پایه درون یک وان روی مذاب قرار می‌گیرد، که همین امر باعث می‌شود تمام زوایا و یا قسمت های پانچ شده سی چنل در معرض مواد قرار گرفته و کاملاً روکش شوند.

فرایند آلیاژسازی در این مرحله طولانی تر بوده و در نتیجه یک روکش با ضخامت بیشتر بر روی سی چنل ایجاد می‌گردد. همین امر باعث می‌شود که سی چنل گالوانیزه گرم مقاومت بالایی در برابر خوردگی و زنگ‌زدگی داشته باشد و به راحتی در محیط‌هایی که دما و رطوبت فوق بالایی دارند استفاده شود.

خرید سی چنل در لاله زار تهران

خرید سی چنل

انواع سی چنل

سی ریل‌ها را از لحاظ تنوع می‌توانند شامل دو دسته کلی باشند.

  • انواع چنل از لحاظ کاربرد
  • انواع چنل از لحاظ جنس و روکش

شایان ذکر است سی ریل ها در این دو نوع به دلیل ساپورت دو اجزای متفاوت دارای ضخامت و اندازه های متفاوتی هستند. سی ریل های ساپورت کننده سینی کابل با استفاده از مهره‌های فنردار توانایی تنظیم ارتفاع سینی کابل‌ها را در مواقعی که با نصب روی شیب همراه هستند، دارند.

سی ریل‌ها از لحاظ کاربردی نیز شامل دو نوع میباشد.

  • سی ریل‌های ساپورت کننده سینی کابل
  • سی ریل‌های نگهدارنده لوله‌های فولادی و یا پی وی سی برق

سی چنل را از لحاظ جنس روکش نیز شامل دو دسته هستند.

از آنها جایی که سی چنل‌ها به صورت گالوانیزه مورد استفاده قرار می‌گیرند. در دو نوع گالوانیزه سرد و گرم تولید و ارائه می‌شوند. که مطابق با شرایط کاربردی با توجه به مقاومت در برابر خوردگی، فشار و زنگ زدگی ساخته و پرداخته می‌شوند.

است که غالباً به صورت شاخه های ۲ و ۳ متری تولید و ارائه می گردند.

مشخصات سی چنل

سی چنل برق به طور کلی از فولاد ساخته می‌شود و دارای سطحی پهن و مسطح است؛ که لبه‌هایی با زاویه قائم در دو طرف خود دارد. سی ریل در ابعاد و ضخامت‌های مختلفی تولید می‌شود و از این رو به طور گسترده در بسیاری از کاربردهای صنعتی استفاده می‌گردد.

به طور معمول ضخامت سی ریل‌ها شامل موارد زیر است که غالباً به صورت شاخه‌های ۲ و ۳ متری تولید و ارائه می گردند:

  • 1 میل
  • ۱٫۲۵ میل
  • 2 میل
  • 5 میل

اهمیت سی چنل یا سی ریل گالوانیزه برای نگهداری و محافظت از سیم کشی برق است. که در تاسیسات ساختمان‌ها برای طراحی زیبا و مرتب کردن کابل‌ها به کار می‌رود. شما می‌توانید برای خرید سی چنل یا ریل چنل با کیفیت از کارگاه کرمان نیرو با شماره موجود در سایت در تماس باشید.