سینی کابل تجهیزی است که از آن برای مرتب نمودن کابل ها استفاده شده و در مدلهای مختلف تولید و روانه بازار میشود. از این محصول در کابل کشی ها و در پروژهای ساختمانی بزرگ استفاده می شود که با تجهیزات و اتصالات مختلفی که دارد بر روی دیوارها و سقف ها نصب میگردد.

نکته مورد نظر در این مقاله پیدا کردن کارخانه های معتبر تولید سینی کابل است که خوشبختانه در کشور عزیزمان هستند تولید کنندگانی که با کیفیت ترین نمونه ها را تولید نموده و در اختیار هموطنان در حوزه ساخت و ساخت قرار میدهند. در همین جهت گروه صنعتی کرمان نیرو قصد دارد تا در اینجا برخی از این تولید کنندگان را معرفی کرده و کمکی کرده باشد جهت شناخت شما از این تولید کنندگان.

گروه صنعتی کرمان نیرو

تولید کننده سینی کابل کرمان نیرو؛ از اواخر سال 91 تاسیس گردید که محور اصلی فعالیت و هدف آن وجود کادری مجرب و دستگاههای به روز برای تولید سینی کابل و لوله های فولادی برق می باشد. همچنین از دیگر فعالیت های این گروه صنعتی پخش انواع جعبه های تقسیم و کلید ها و کلیه اتصالات و کف خواب، قوطی های کلید می باشد.

از جمله شرکتهایی که افتخار همکاری با آنها را داشته اند میتوان شرکت های پارسی فیدار پایدار و کارمانیا و ساترآپ، برج سازان رامتین و پروژه در سایت های مختلف پتروشیمی (عسلویه)، شرکت پالایش نفت بندرعباس را نام برد.

کرمان نیرو تولید کننده سینی کابل گالوانیزه گرم

این مجموعه به یاری خدای متعال امید دارد که بتواند خدمت کوچکی در جهت آبادانی و صنعت ساختمان سازی و پروژه های عمرانی به میهن عزیزمان ارائه کند تا هر چه بیشتر به خودکفایی و استقلال در ساخت و بی نیازی از بیگانه ها قدمی کوچک بردارد. لذا آمادگی خود را برای همکاری با پروژه های ساختمانی و کسب رضایت آنها نیز اعلام میکند.

سینی کابل پارسیان

 گروه صنعتی پارسیان با سابقه ۱۵ ساله در بازار تهران از باسابقه ترین شرکت های سازنده سینی برق است. این شرکت با تولید سینی کابل، تجهیزات و متعلقات آن، سعی در ارائه محصولات با کیفیت و متناسب با خواست و نظر مشتری دارد و با تامین انواع سینی‌کابل با بهترین قیمت، مشاوره تخصصی قبل از خرید و حفظ موجودی محصولات جهت رفاه حال مشتریان به عنوان یکی از بهترین های برند، فروش سینی‌کابل لاله زار شناخته شده اند.

سینی کابل ایرانیان

سینی کابل ایرانیان تولید کننده و تامین‌کننده طیف وسیعی از سيني کابل، نردبان کابل، اتصالات سینی برق و لوازم دیگری از جمله لوله فولادی برق، لوله فلکسیبل، جعبه تقسیم برق، پریز کف خواب است. که کاربرد گسترده ای در صنايع متنوع دارد. محصولات ما با نظارت متخصصان توليد می‌شوند و از مواد اوليه درجه بالا مانند استيل ضد زنگ، گالوانیزه سرد و گالوانیزه گرم در ابعاد متنوعی تولید و ساخته شده است.

شرکت سپکو

این شرکت با بیش از ۱۸سال سابقه درخشان در صنعت تولید تجهیزات برق صنعتی شامل سینی کابل، نردبان کابل و انواع لوله های فولادی برق با کلیه اتصالات و تجهیزات مربوطه، منابع مناسب و به روز دارای سوابق درخشان در این صنعت میباشد.

همچنین این شرکت دارای استاندارد بین المللی در زمینه ایمنی و بهداشت و محیط زیست و مدیریت کیفیت است که نشانگر تعهدات، حس مسئولیت و انگیزه این سازمان در جهت کسب رضایت مشتریانش است. همچنین این شرکت با استفاده از دستگاه های پیشرفته و کامل و با کادری مجرب و کار آزموده آماده انجام انواع سفارشات نیز می باشد.

مشاهده محصولات ما :

شرکت سازه توان آژند

این واحد تولیدی پیشرو در زمینه تولید سینی کابل و نردبان کابل، لوله فولادی برق، سی چنل (سی ریل) و ریل فلزی (محافظ کابل) با ضخامت های مختلف به صورت گالوانیزه (گرم و سرد) و رنگی با کلیه اتصالات و متعلقات مربوطه طبق نقشه و سفارش های داده شده از طرف مشتریان محترم با برند (مونترال) می باشد.

سینی کابل گالوانیزه

که کلیه دستگاه های واحد تولیدی این شرکت از نوع CNC و هیدرولیک پنوماتیک با مهندسین مجرب و کادری کار آزموده و دارای آزمایشگاه تست بارگذاری است. همچنین این شرکت توانسته در راستای فعالیت های خود در سال 1390 به عنوان یکی از برندهای برتر صنعت برق کشور معرفی شده و تندیس برند برتر و لوح تقدیر مدیریت برتر از ریاست کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی را دریافت نماید.

سینی کابل کبیر

شركت سینی کابل كبير؛ با اتكا به دانش روز و تجربه و با استفاده از امكانات و توان بالای مهندسی در زمينه توليد: سيني كابل، لوله های فولادی برق، زانو سینی کابل لوله های شلاقی (فلكسيبل) و متعلقات آنها مشغول به فعاليت ميباشد. همچنین اين شركت با توان توليد سالانه ٥٠٠ هزار شاخه سينی كابل اعم از دو متری و ٣ متری آماده همكاری با پروژه های صنعتی ميباشد.

باکس ایران پیشرو در صنعت برق

شرکت باکسیران؛ با تجربه 17 ساله مدیران خود با هدف تولید سیستم های محافظ کابل برق مورد مصرف در صنایع پتروشیمی و پالایشگاههای نفت، گاز و صنایع ابنیه و فولاد در سال 1386 تاسیس و شروع بکار نموده است و تا کنون با همت کارکنان خود توانسته است بخش اعظمی از محصولات مورد نیاز را تولید و به بازار عرضه نماید. همچنین این شرکت با اتکا به تکنولوژی و دانش روز دنیا اقدام به راه اندازی خط تمام اتوماتیک تولید سینی و نردبان کابل برای اولین بار در ایران نموده است.

از جمله محصولات تولیدی آن عبارتند از:

  • تولید کننده کاندوئیت (لوله فولادی برق).
  • تولید کننده سینی کابل و نردبان کابل تا طول 6 متر و متعلقات آن.
  • تولید کننده جعبه تقسیم باکالیت (پلاستیکی) واترپروف در سایزهای مختلف.
  • تولید انواع گلند فلزی کابل در دو نوع معمولی و گلند.

سینی کابل قیمت

در نهایت

میتوان گفت که تولید سینی کابل و متعلقات آن در اکثر کارخانحات با فناوری پیشرفته و با بهترین جنس صورت می گیرد و سعی میکنند تا با بکارگیری پرسنل متخصص و کوشا و توجه مستمر به اصول اخلاقی تجارت با عملکرد درست در این زمینه، به بهترین شکل ممکن انواع سینی کابل را با بهترین کیفیت تولید و نیاز بازار را نیز تامین کنند‌.

 

کلام آخر اینکه

مطالعه باعث بهتر شدن سبک زندگی کردن در جامعه میشود. همانطور که میدانید لذت مطالعه در خواندن مطلبی جذاب، مفید و قابل درک است که کمک شایانی به بازدهی مغز شما میکند. پس سعی ما تولید کنندگان محتوای متنی در وب سایتها، بازنویسی مطالب مهم و کاربردی به صورت جداب و کاملتر است. امیدوارم مطالب گفته شده در این مطلب برای شما مفید واقع شود. همچنین مایه خرسندی ماست که اگر شما هم تولید کننده سینی کابل مطرحی در ایران را میشناسید، برای ما و دیگران کاربران در قسمت نظرات معرفی کنید.