سینی کابل استیل

سینی کابل برای تامین امنیت مکانیکی در محیطی که تعداد زیادی کابل کنترل برق در حال کار است استفاده می‌شود. علاوه بر این، این کابل‌ها همچنین برای مسیریابی مناسب برای کابل‌های برق یا کنترل طراحی شده اند. این کابل‌ها می‌توانند هم بالای سر و هم زیر زمین باشند، انواع سینی کابل در مواد و پوشش‌های مختلف موجود است. سازندگان سینی کابل، سینی‌های کابل را با فولاد گالوانیزه، آلومینیوم، فولاد ضد زنگ، استنلس استیل و پلاستیک تقویت شده با الیاف شیشه می‌سازند.

قیمت خرید سینی کابل استیل

سینی کابل استیل

یکی از ورق‌های استفاده شده برای سینی کابل‌ها، ورق استیل است که عناصر اصلی آن کربن، فلز کروم، فلز نیکل و فلز آهن است. از این نوع تجهیز برای حفاطت از کابل‌های سیم کشی شده و سیم‌های برق ولتاژ قوی و قرار دادن در یک بخش و تقسیم بندی و در قسمت‌های مختلف نظیر روی دیوار، سقف، زمین، زیرزمین و … استفاده می‌کنند.

بهترین قیمت سینی کابل استیل

مهمترین مزایای سینی‌های کابل استیل استحکام فوق‌العاده بالا و قیمت پایین آنها است. در عرض‌های 100، 150، 200، 250، 300 و … میلیمتر موجودند که متناسب با نیاز و ضخامت کابل‌های استفاده شده در کار انتخاب و استفاده می‌شوند.

قیمت‌ها به دلیل نوسانات موجود در بازار متغیر بوده و ثابت نیستند. بنابراین برای تهیه سینی کابل استیل باید استعلام قیمت بگیرید. مجموعه تولیدی و پخش صنعتی کرمان نیرو با داشتن مشاوران حرفه‌ ای و ارائه مشاوره قبل از انتخاب و خرید یک محصول، متناسب با درخواست مشتری و همینطور تضمین بهترین قیمت در کنار حفظ موجودی محصولات خود

تولید سینی کابل استیل در تهران

سینی کابل استیل

توانسته است با سابقه چندین ساله خود در بازار تهران به عنوان یکی از پخش کنندگان و ارائه ‌دهندگان سینی کابل در میان همکاران و مشتریان خود کسب اعتماد و اعتبار نماید، لذا برای اطلاع از قیمت به روز محصولات از جمله سینی کابل استیل (steel cable tray) با مشاروان ما در کرمان نیرو تماس حاصل نمایید.

خرید سینی کابل استیل

نقاط مثبت موجود در سینی کابل استیل شامل مقاومت در برابر شوینده‌های قوی و استفاده در جاهای مسقف است. نسبت به سینی کابل فولادی خیلی سبک‌تر بوده و نیاز به تغییر و نگهداری ندارد.

تصمیم گیری در مورد اینکه کدام سینی کابل را انتخاب کنید، کاملا به محیط استفاده و نصب بستگی دارد. همچنین خرید سینی کابل باید بر اساس نوع، کیفیت، جنس و نحوه آبکاری باشد. فروش سینی کابل و انواع آن به صورت مستقیم و حتی آنلاین صورت می‌پذیرد.

مجموعه کرمان نیرو با داشتن طیف وسیعی از محصولات، متناسب با مدیریت سینی کابل شما، می‌تواند ایمنی و کارایی را در محل کار ساده کند. همچنین ما به همان سرعتی که می‌توانیم پاسخگوی نیاز شما مشتریان عزیز باشیم، می‌توانیم راه حل‌های شما را نیز به واقعیت تبدیل کنیم. هدفمان این است که همیشه از انتظارات شما فراتر باشیم و محصولاتی با بهترین کیفیت و قیمتی مناسب در اختیارتان قرار دهیم.

مطالعه بیشتر: تبدیل سینی کابل

انواع سینی کابل استیل در بازار

از انواع سینی کابل استیل، در صنعت برق، صنعت ساختمان، صنایع نفت و گاز، صنعت خودروسازی و سایر صنایع استفاده می‌شود. سینی کابل استیل می‌تواند در انواع و ابعاد مختلف، شامل سینی مستطیلی، سینی مارپیچی و سینی‌‌های صنعتی دیگر تولید و به بازار عرضه شوند. انواع سینی کابل استیل در بازار عبارتند از:

  • سینی کابل مسی مشبک
  • سینی‌ کابل استیل کانالی
  • سینی کابل سبدی
  • سینی ‌های کابل استیل نردبانی
  • سینی‌‌های کابل استیل ساده

مزایای استفاده از سینی کابل استیل

  1. استحکام و قدرت فوق ‌العاده بالا، فولاد به طور کلی چهار برابر قوی تر و سه برابر سخت تر از آلومینیوم است. این خواص به دلیل وجود کربن بیشتر است که باعث افزایش استحکام کششی و دوام فلز می‌شود.
  2. دیگر مزیت سینی کابل استیل سهولت تولید انبوه و پیش ساخته، کیفیت یکنواخت، طراحی سبک، صرفه جویی در حمل و نقل و جابجایی و نصب سریع و ساده است.
  3. فولاد استیل پایدار است و جزو بازیافتی ترین مواد روی زمین است.
  4. عمر و دوام بالا دارند و با قیمتی مناسب در بازار به فروش می‌روند.

نصب سینی کابل استیل

سرعت نصب سینی کابل استیل بالا است و نصب آن راحت است. از پیچ و مهره برای نصب استفاده می‌شود. هم به صورت عمودی و هم افقی بروی دیوار و سقف نصب می‌شوند.

نصب سینی کابل باید برای حمل بار 100 کیلوگرم بر متر طراحی شود. تمام سینی‌های کابل باید سوراخ دار یا نردبانی باشند تا از احتباس آب جلوگیری شود و کابل‌ها بسته شوند.