هر پیمانکار و سازنده ای می داند که مهمترین عامل کنترل هزینه ها در بیشتر پروژه های برقی، کاهش هزینه های نصب شده ی کلی میباشد. بنابراین به حداقل رساندن الزامات نیروی کار، اتخاذ محصولاتی که سریع تر نصب می شوند و انتخاب سیستم سیم ‌کشی مناسب در کاهش هزینه ها می توانند نقش مهمی را ایفا کنند. در این مقاله قصد داریم تا بصورت مفید و خلاصه درباره ‌ی  خرید سینی کابل فواید سینی کابل در کاهش هزینه ‌های سیم ‌کشی مطالبی را در اختیارتان قرار دهیم.

سینی کابل چگونه به ما در کاهش هزینه ها میتواند کمک کند؟

باید گفت که یکی از پرکاربردترین و ساده ترین فن آوری هایی که امروزه شاهد آن هستیم، استفاده از سینی کابل است. که از وظایف مهم سینی کابل میتوان به رساندن نیروی برق از تابلوهای برق به دستگاه های موجود در کارخانه های صنعتی و برق دار کردن آنها، آرایش منظم کابل ها کنار یکدیگر و محافظت از سیم ها و کابل های برق اشاره نمود.پروژه ‌های کمی هستند که از همان ابتدای طراحی، تکلیف تمام جزئیات آن ‌ها مشخص شده باشند. بدین معنی که ممکن است درطول طراحی پروژه، تغییراتی در طراحی و … ایجاد شود.

در نتیجه، در پروژه‌ هایی که پیش از شروع اجرا 100% تعیین تکلیف نشده ‌اند، هزینه و زمان مورد نیاز برای تغییرات در فاز مهندسی یا طراحی اولیه، در صورت استفاده از سینی کابل به مراتب کمتر از لوله ‌های فنری خواهد بود. قیمت بست چنگالی هم دراین بحث به همین شکل است. چرا که اگر قرار باشد کابل هایی را به سیم کشی با لوله ی فنری اضافه نمود، بایدمحل ورود و خروجی را تعبیه کرد تا اضافه یا کم کردن کابل ها میسر شود. که در این صورت، این تغییرات میتواند هزینه و زمان زیادی را در برگیرد.

قیمت سینی کابل پارسیان

پس نتیجه می گیریم که مهمترین ویژگی منحصر به فرد سینی کابل این است که اجازه می ‌دهد در هر نقطه ‌ای از آن، کابل ‌‌ها وارد یا خارج شوند، بنابراین اضافه کردن کابل پس از طراحی و در فازهای اجرایی را میسر می ‌کند و از هزینه و کار اضافی نیز جلوگیری می کند، که این امکان در مورد هیچ سیستم دیگری وجود ندارد.

نتیجه گیری

در ابتدای شروع یک پروژه، باید مشخصات و هزینه ‌های سیستم ‌های مختلف سیم ‌‎کشی جمع‌ آوری شده و مورد مقایسه قرار گیرند. که این مقایسه باید شامل فاکتورهایی چون هزینه ‌ها، میزان اثربخشی، تغییرات آتی، تعمیر و نگهداری، ایمنی و بهره ‌ برداری بهینه از فضا باشد. معمولاً در سیستم های انتقال کابل ها، مقایسه بین استفاده از سینی کابل یا لوله ‌های فنری صورت می گیرد.

که باید گفت سینی کابل بیشترین استفاده را دارد؛ چرا که اولین استفاده از سینی کابل، چه در ابعاد وسیع و چه در پروژه‌ های کوچک، در ایالات متحده به 45 سال پیش و در دیگر نقاط جهان به قبل از آن باز می‌ گردد. و این سابقه ‌ی نسبتاً طولانی، باعث شد تا به مرور زمان ثابت شود که استفاده از سینی کابل برای انتقال انواع کابل از کابل ‌های قدرت، کنترل و سیگنال، مزایای متعددی نسبت به استفاده از لوله ‌های فنری دارد.

مطالعه باعث بهتر شدن سبک زندگی کردن در جامعه میشود. همانطور که میدانید لذت مطالعه در خواندن مطلبی جذاب، مفید و قابل درک است که کمک شایانی به بازدهی مغز شما میکند. پس سعی ما تولید کنندگان محتوای متنی در وب سایتها، بازنویسی مطالب مهم و کاربردی به صورت جذاب و کاملتر است. امیدوارم مطالب گفته شده در این مطلب برای شما مفید واقع شود.